woensdag 14 juni 2017

Even voorstellen... Lara Pappers

Van Berlijn naar Maastricht: na vier jaar gewerkt te hebben in de snel groeiende startup wereld van Berlijn heeft Lara (28) de overstap gemaakt naar Nexwork. Van meubelgiganten tot online wijnverkopers, ze assisteerde Duitse startups bij het bereiken van de gewenste doelgroepen. Deze internationale ervaring brengt zij nu in de praktijk voor verschillende klanten van Nexwork als online marketeer.

Haar passie ligt bij data driven marketing en het optimaliseren van de customer journey. Ze ziet bij Nexwork dan ook grote mogelijkheden. “Conversie optimalisatie gebaseerd op het gedrag van de bezoeker, effectieve emailmarketing en de juiste inzet van social media zijn tegenwoordig een must voor ieder bedrijf. Het online landschap is de afgelopen jaren sterk veranderd en de concurrentie wordt alsmaar sterker. Bedrijven die ook over vijf jaar nog mee willen doen moeten nu de zeilen bijzetten en actief aan de slag gaan met online marketing. Het mooie is dat het vaak al snel zijn vruchten afwerpt. Juist omdat het meetbaar en inzichtelijk is kan men snel op ontwikkelingen inspelen. Omdat Nexwork verschillende disciplines in huis heeft en dus breed inzetbaar is, is het de ideale partner voor bedrijven om deze groei te versnellen.”

Recente berichten