dinsdag 21 juni 2016

Studeer en profiteer

Nieuwe online identiteit voor NHA

Na 80 jaar neemt de NHA, een van de grootste opleiders van Nederland, afscheid van het kroonpennetje als logo en gaat het bedrijf verder in een geheel nieuw jasje. Samen met Nexwork en moedermaatschappij Zandbeek ontwikkelde NHA een compleet nieuwe merkidentiteit en -campagne die wordt uitgerold in Nederland, Duitsland, België en de Nederlandse Antillen.

Blauwe wereld
Voor NHA zijn Nexwork en Zandbeek op zoek gegaan naar een merkidentiteit die past bij het kwalitatieve assortiment aan opleidingsproducten en onderscheidend is in de markt van thuisonderwijs. Wij introduceerden daarom een lichtblauwe wereld waarin de student van NHA centraal staat. Een krachtige persoon die het heft in eigen handen neemt en werk maakt van een nieuwe toekomst met een moderne studie van de NHA.

De nieuwe huisstijl is inmiddels vertaald naar alle communicatie-uitingen van NHA, van visitekaartje tot studiegids, van huis-aan-huisfolder tot website. Ook tekenden we voor een nieuwe tv-commercial die binnenkort op de Nederlandse, Duitse en Belgische kijkbuizen is te bewonderen. (Op YouTube kun je ‘m vandaag al bekijken!)

Meer weten? Neem contact op met Remco Heijnen

Recente berichten