
Doelstelling
Meer zichtbaarheid en awareness creëren voor de Biggelaar Groep en zijn bedrijven: Van den Biggelaar Grond- en waterbouw, BLM Wegenbouw en Stevacon Bouw. En de toch al solide reputatie van de organisatie verder op- én uitbouwen. Hoe? Met een splinternieuwe online omgeving, die zich qua techniek, design, content en fotografie kan meten met de fraaiste websites uit de bouwwereld. Een omgeving die bovendien als fundament dient voor een effectieve online marketingstrategie. Belangrijk extra speerpunt hierin is een apart Werken bij-platform, dat de Biggelaar Groep gebruikt voor online werving en employer branding. Een te gekke uitdaging die onze strategen, developers, content creators en online marketeers met beide handen aangrepen.

Aanpak
De Biggelaar Groep was op zoek naar een nieuwe online omgeving die meer zou zijn dan 'gewoon een website.' Dat is dan ook exact wat Nexwork en Zandbeek hen geboden hebben: een platform dat de waarden en identiteit van de Biggelaar Groep belichaamt en uitdraagt. Zowel in het design van de verschillende bedrijvenwebsites, als in de overall stijl van de fotografie komt de kracht en robuustheid van het bedrijf naar voren. De verschillende websites hebben duidelijke overeenkomsten en zijn als onderdeel van de Biggelaar Groep goed herkenbaar. Tegelijkertijd is er genoeg ruimte om de unieke eigenheid van ieder bedrijf te tonen.

Resultaat
Een fraaie nieuwe online omgeving, die dankzij een strak design en indrukwekkende fotografie eer doet aan waar de Biggelaar Groep voor staat. De stijl van de vijf websites past bij de solide reputatie die de bedrijven hebben opgebouwd. Bovendien bieden de sites uitgebreide mogelijkheden om referentieprojecten tot in detail te tonen. Inmiddels zijn we ook van start gegaan met een online wervingscampagne op social media, waarmee zowel het Werken bij-platform als de nieuwe sites extra onder de aandacht komen.
Hans van den Biggelaar Algemeen Directeur