De hartslag van de natuur

case Terhills

De hartslag van de natuur

Zonder duidelijke huisstijl, bestaat er geen identiteit. Impuls Communicatie en Nexwork haalden dan ook alles uit de kast voor Terhills: wat startte met een vernieuwing van het bestaande logo, ontwikkelde zich tot een gloednieuw online platform. De designers van Impuls Communicatie creëerden een fundamentele update van alle online webelementen die Terhills nodig heeft voor een uniforme online communicatie. Nexwork verzorgde de technische elementen voor het online platform.

Toegepaste expertises


Doelstelling

De restyling omvatte onder meer: het design in front-end, de techniek in back-end en de huisstijl van Terhills. Verder is er een responsieve website gevormd tot een unieke toeristische bestemming. Nexwork zorgde voor de doorvertaling van de huisstijl, om ervoor te zorgen dat de online omgeving vanaf moment één gezien wordt als professioneel en innovatief. Waarbij de beleving van de unieke schoonheid tot zijn recht komt. Impuls stond tijdens de ontwikkeling van de nieuwe omgeving garant voor de huisstijl en formats van de website.

De aanpak

De bijzondere en unieke schoonheid van het Terhills-landschap kunnen we niet nabootsen met stockfoto’s. Om ervoor te zorgen dat de schoonheid tot zijn recht komt, organiseerde Impuls Communicatie een fotoshoot tussen de steenbergen en de vijvers die het landschap rijk is. Zij gingen aan de slag met een creatief concept en kozen modellen die doelgroep goed representeren. Dit leidde tot een doortastend eindresultaat. Dit zorgde voor genoeg inspiratie om heel wat communicatiedragers mee te sieren.

Met de ontwikkeling van de responsieve website, zorgden Impuls Communicatie en Nexwork ervoor dat Terhills klaar is voor de toekomst en continue kan inspelen op digitale ontwikkelingen – zowel op desktop als mobiel.

Het resultaat

Nexwork ging samen met hun partner zeer nauwkeurig te werk. Van design en usability tot contentontwikkeling zette het de puntjes op de i van Terhills. Aantrekkelijke beelden, heldere icoontjes, aanvullende kleuren en een functionele lay-out verzekert de website-bezoeker niet alleen van de nodige informatie, maar ook qua beleving de nodige goesting om Terhills ter plaatse te gaan bezoeken. Een goede indruk van wat er zoal te verwachten is van Terhills. Kortom: Pull-strategie op z’n best!

Meer weten? Neem gerust contact op met ons op.