Speel video af
De hoogte in met Byldis

case 'We Byldis city'

De hoogte in met Byldis

Een nieuw merk voor Hurks: dat moest natuurlijk goed in de steigers gezet worden en wat past daar nou beter bij dan een website die boven alles en iedereen uitstijgt?

Doelstelling

De website is Byldis' visitekaartje en het startpunt van de klantreis. De wens was een visueel aantrekkelijke website, die het verhaal ondersteunt en uiteindelijk tot leads leidt. Het gewenste design werd vastgesteld parallel met de bepaling van de merkstrategie door Zandbeek.

Aanpak

De visuele aantrekkingskracht van de website was één van pijlers binnen het plan van aanpak voor Byldis. In lijn met de nieuwe online huisstijl werd gekozen voor een responsive design, die ervoor moest zorgen dat de bezoeker zowel op desktop als mobiel het verhaal achter het merk optimaal kon ervaren. Het samenspel met de fotografie en de video-content past daarbij binnen de holistische merkstrategie van Byldis.

Resultaat

De wensen van de klant werden uitstekend vertaald naar een website die tot de verbeelding spreekt en de nieuwe branding van Byldis prachtig weergeeft. Een huzarenstukje van onze developers. Hier houdt de ontwikkeling echter niet op, de website wordt verder geoptimaliseerd en de volgende fase is inmiddels ingezet. Stay tuned!

Bekijk de website op www.byldis.com.