In het kort

Een nieuw merk voor Hurks: dat moest natuurlijk goed in de steigers gezet worden en wat past daar nou beter bij dan een website die boven alles en iedereen uitstijgt?

Meer weten over dit project?

Neem contact op met Remco

Remco
Remco Heijnen
Director
+31 6 20 13 98 84 r.heijnen@nexwork.nl
Ik wil graag meer weten

Byldis is voortgekomen uit het vroegere Hurks bouwcomponenten en engineering. Met meer als 50 jaar werkervaring op het gebied van engineering, prefab beton en geveltechniek zijn zij marktleider in integrale assemblageoplossingen voor de mid- en hoogbouw in Noordwest Europa.

De website is Byldis' visitekaartje en het startpunt van de klantreis. De wens was een visueel aantrekkelijke website, die het verhaal ondersteunt en uiteindelijk tot leads leidt. Het gewenste design werd vastgesteld parallel met de bepaling van de merkstrategie door Zandbeek.

Visuals die uitstijgen

De visuele aantrekkingskracht van de website was één van pijlers binnen het plan van aanpak voor Byldis. In lijn met de nieuwe online huisstijl werd gekozen voor een responsive design, die ervoor moest zorgen dat de bezoeker zowel op desktop als mobiel het verhaal achter het merk optimaal kon ervaren. Het samenspel met de fotografie en de video-content past daarbij binnen de holistische merkstrategie van Byldis.

"De holistische merkstrategie van Byldis wordt versterkt door het samenspel van fotografie en video-content"
Project preview
byldis case nexwork byldis mobile responsive nexwork byldis nieuwe website nexwork bydlis uxdesign nexwork

We gaan door, fase 2

De wensen van de klant werden vertaald naar een website die tot de verbeelding spreekt en de nieuwe branding van Byldis goed weergeeft. Een website is echter nooit af, en Byldis deelde hierin onze mening. Tijd voor fase 2! Pagina onderdelen zijn geoptimaliseerd en “the big 5 van Byldis” werd in het leven geroepen.

We waren het er over eens dat het merk Byldis meer naar voren mocht komen op de website. We scherpten hun identiteit aan zodat zij hun dienstverlening en producten krachtiger konden gaan neerzetten. Wie zijn we nou echt en wat willen wij uitstralen naar de buitenwereld? Waarin willen we uitblinken? De antwoorden op deze en vele andere vragen stelden ons in staat om de website visueel nóg aantrekkelijker te maken door het toevoegen van nieuwe elementen, aangepaste content, matrixen en sprekende fotografie. Hierdoor hebben wij de identiteit van Byldis beter naar voren kunnen brengen.

 

Byldis case

Bron: byldis.com

Byldis nexwork umbraco

Bron: byldis.com

We gaan nog verder

Recent hebben we de Engelse website van Byldis online mogen zetten en er komt nog meer leuks aan! We gaan ons in fase 3 richten op video. Stay tuned!

 

Meer weten over dit project? Neem contact met ons op voor al je vragen.

 

Ik wil graag meer weten